Followers

Tuesday, November 9, 2010

ohaiyo.....(",)

salam sejahtera...

akhirnye ade jadi hak aku wt blog ni.. hehe.. baru blajo.. maap la ye kalo buruk.. hehehehe(",)
nape name blog nie "tali leher kuning".. kalo sape yang rapat ngan aku, sure mesti(",)... tahun 1 sampai la skrg, tie kuning nie lah aku pakai g mane2 event, program, interview... huhuhu.. kalo dak fasi KMNS, sure perasan sangat tie nie kan... hehehehe(",).. sebabkan dah jadi sebahagian daripada identiti den, so letak la name nie... best gak bile pikir2 balik.. heheeheh(",)

so, korang mesti nak tau sbb ape den wt blog nie kan... just nak cari tempat nak share cite, pendapat peribadi,kongsi gmbo2 yang aku shoot ngan kamera aku, n ungkapan kisah2 lame aku huhuhuh(",).. banyak btol nak share ngan korang sume, hopefully leh jadi tempat yang sesuai untuk bertukar pendapat...(",) n tempat paling senang kalo korang sume nak kenal sape aku sebenarnye.. heheehe(",)

so, cite ape yang nak on dulu? huhuhuh... meh kite kenal serba sedikit pasal den.. hehehehe(",).. nama dalam surat berakan. MUHAMMAD SYAZWANULBADRI BIN RUSLAN... tapi bile wt IC... ayah den jarakkan nama 2, jadi la MUHAMMAD SYAZWANUL BADRI BIN RUSLAN sampai la skrg... korang leh panggil ape2 aje yang sedap korang nak panggil... hehehehe.. kalo kat sekolah dulu sume panggil "wan".. bile sampai matrik, den tukar jadi "bad".. sbb kt matrik banyak sangat "wan".. korang pun paham kan... tapi kat matrik gak la den dapat name "syaz" n "wanul"... ade la hamba allah yang bagi.. hehehe.. xpe.. panggil je la pape yang korang suke... hehehe(",)

den lahir kat Batu pahat, johor, kecik2 pernah membesar kat kuantan, then baru la duduk kluang.. sampai la skrg(",).. anak jati johor... 11 tahun blajo kat kluang, setahun merantau ke N9, then balik semula ke johor hinggala sekarang... tapi kluang pun aku xkhatam jalan... hahahaha.. susah la skit kalo nak bawak jalan.. kah..kah..kah(",)

so, tu la serba sedikit pasal aku... kite sambung di post yang berikutnye ye.. caloo betee... wassalam(",)

14 comments:

  1. salam..wahh abg bad suda mnjd blogger..hehe...
    already be da 1st follower..hehe..
    slmt berblogging ya..:))

    ReplyDelete
  2. waa... ade olang suah folow ma...(",).. maceh.. maceh..(",)

    ReplyDelete
  3. hahaha...aku lambat sket....
    hepi blogging bad=)

    ReplyDelete
  4. missfauzani? hahaha.. tukar la wei... ko 2 dah taraf PUAN tau.. hahaha(",).. anyway, makaceh(",)

    ReplyDelete
  5. entri pertama dh ramai org komen. tahniah abg bad ;)

    ReplyDelete
  6. maceh kimi... ke korang sume mmg tgh tunggu den wt blog? hahahah(",)

    ReplyDelete
  7. hahaha...aku igt xmo letak link blog aku tu..ko edit blog sket kot utk org komen ni..hehe..

    ReplyDelete
  8. rilex apau... den nie budak baru.. slow2 ye... hehhe(",)

    ReplyDelete
  9. bagus2..ni rasa nak aktif memblog nih...

    ReplyDelete
  10. ntah nye abg afiq ni.. aktif je la.. bukan tak de cerita.. ntah hape2..
    welcome to the blogging world bad! nak follow you la.. =p klu borak dgn ko sampai tak tido pun blh, apa sangatlah stakat baca2 tulisan ko kan..

    btw, i like tali leher kuning as the title! ;)

    ReplyDelete
  11. follow jagan x follow... kite borak mcm2 kat sni.. sejarah aku, ape yang aku ske, xske. minat.. n pendapat peribadi..(",)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...