Followers

Wednesday, November 10, 2010

berjaya... hahahha

akhirnye, selepas beberapa kali percubaan... den berjaya gak edit header den... nak tau... nie la gmbo yang aku btol2 edit sendiri... giler kentang la... lawa gak... hahahaha(",) sebelum nie mane rajin aku nak edit2 gmbo... sume aku letak mentah2 je... malas nak edit... pesal la rajin bebenor nak edit nie... hahaha..

nie la first design header den... xpandai lagi nak crop muke 2.. huhuh.. serabut skit.. heheeh

mcm nie la kan.. skit2.. lame2 jadi blog... hauhauahauah(",) pe yang ko merepek nie ar? hehehehe(",).. busan pagi2 rabu nie...so, untuk naikkan mood keje jap.. aku update la blog nie...(",) till next time.. caloo betee(",).. wassalam(",)

6 comments:

  1. gambar original la best n pure=)

    ReplyDelete
  2. kira ok la dari aku tak penah buat banner utk blog hahaha

    ReplyDelete
  3. wahh.. boleh mintak tolong bad buat banner pasni..

    ReplyDelete
  4. hahaha...(",).. ade gmbo best, bley je wt... 2 gmbo kat sabah ari2... huhuhu

    ReplyDelete
  5. salam bad!! following u!.. welcome to blogging world.. :) nanti pi cari blog ijan n siha kat blog aku..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...