Followers

Wednesday, November 10, 2010

hidden story(",) part 1

salam sejahtera kawan2.(",)... arini mari kite bukak skit cite lame yang cume sedikit saje yang tau... hehehe(",)

sebab ape den nak bukak cite? sbb nak korang tau la.. sejarah idup den(",) hehehehe(",).. nak cite yang mane dulu ek...kisah diriku dengan "caplet" (",) caplet tu adalah puting kosong yang budak kecik slalu isap 2... ala... korang pun ade gak kan mase kecik2 dulu kan... heheheh(",)


budak kecik kan suke isap jari kan... aku pun ske isap jari gak... sampai la dah besar nie... tapi kekadang je mase ddk wt keje, 2 pun kejap2 je.. hehehee...

balik kepada cite "caplet" den nie... kite flashback mase den kecik2 dulu... korang nak tau x.... den bukan ade satu je... tapi MESTI ade 2 sepanjang mase... satu kat mulut, satu kat tangan... suprise? hehehee(",).. mengikut cite parents, makcik2, pakcik2 n orang yang pernah jage den mase kecik...aku mesti ade 2 "caplet"...suke main tukar2... kejap kiri,, kejap kanan... hahah...kelakar plak bile pikir2 balik...
puting kosong yang best (mase aku kecik2 dulu la... hehehe)

yang paling xtahan, bile salah satu ilang... aku meraung kuat2... abis sume orang dalam umah tolong carikan caplet den... hahahaha.. kalo dua2 ilang, lagi la kuat den meraung... sume orang akan cari sampai jmpe caplet den yang ku sayangi itu.. hauahauha(",) bile dah jmpe baru diam skit... hehehehe.. maklum la, kalo belah mak, aku cucu laki paling sulung, so mase 2, ade akak aku n aku je.. sure la jadi tumpuan... (femes jap.. hehe)..

bile dah besar nie, xtahan kalo balik kampung, kalo dieorang start bukak cite pasal caplet 2... dekat 30 minit xabis cite pasal den sowang je... hahaahah... merah je telinga dengar... hehehe(",)..tapi tahan je la... nak wt mcm mane(",)... meriah jap umah.. hehehe... itulah cite den ngan "caplet" den... bile tgk budak2 kecik isap mende 2, mesti ingat balik.. abis den nak ajar nak buah den (naufal) jadi mcm den gak... hehehehe(",)... nanti akak den marah... hauahuahuah(",)

naufal ade satu je.. xleh lawan pak ngah.. hehehee

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...